سه راه قانونی برای ردیابی گوشی

گم شدن تلفن همراه از تلخ‌ترین اتفاق‌های زندگی هر فردی است. حتی گفته می‌شود که گم شدن موبایل استرسی به اندازه یک حمله تروریستی به فرد تحمیل می‌کند. اما اگر تلفن همراه شما گم شد یا به سرقت رفت باید چه کنید؟ با معرفی سه راه قانونی ردیابی گوشی با پین‌شو همراه باشید.

۱- پیدا کردن تلفن همراه با اپراتور

اپراتور

اپراتورهای تلفن همراه هنگامی که موبایل شما گم شود یا به سرقت رفته باشد به شما کمک می‌کنند. برای ردیابی گوشی با اپراتور کافیست به سایت اپراتور خود بروید و از دستورالعمل آن آگاه شوید. در پایین لیست سایت اپراتورهای برتر ایران گذشته می‌شود.

البته آموزش کامل ردیابی با ایرانسل و همراه اول قبلاً در بلاگ پین‌شو داده شده است که از این لینک قادر به مطالعه آن هستید.

۲- پیدا کردن موبایل با سرویس ردیابی خود گوشی

سرویس ردیابی

گوشی‌های اندروید از سرویس find my device گوگل استفاده می‌کنند و اپل از find my iPhone. این سرویس‌ها به شما کمک می‌کنند تا گوشی خود را پیدا کنید. فقط باید از قبل آنها را در تنظیمات گوشی خود فعال کرده باشید. برای استفاده از این سرویس‌ها به آدرس آنها که در لینک‌های زیر موجود است مراجعه کنید.

همچنین برای استفاده از این سرویس‌ها مطالعه لینک‌های زیر توصیه می‌شود.

۳- ردیابی با اپلیکیشن ثالث

اپلیکیشن ثالث

برای ردیابی گوشی خود می‌توانید از اپلیکیشن هم استفاده کنید. اپلیکیشن‌های ردیابی زیادی می‌توانید در گوگل پلی یا اپ استور اپل پیدا کنید. در اینجا تعدادی از این برنامه‌های ردیابی گوشی اندروید را لیست می‌کنیم که در این لینک می‌توانید توضیح و طرز کار آنها را مشاهده کنید.

آخرین مورد یعنی پین‌شو یک برنامه ردیابی گوشی اندروید است که در پارک علم و فناوری خراسان توسعه داده شده است و می‌توانید آن را از pinshow.ir دانلود و نصب کنید.

در این مقاله سه راه قانونی پیدا کردن گوشی را توضیح دادیم و امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد. اگر هرگونه سؤالی در این مورد دارید در بخش نظرات با ما در جریان بگذارید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

لوگو پین شو - ردیابی گوشی

پین‌شو یک نرم‌افزار کاربردی برای ردیابی افراد بدون اینترنت است.

1 دیدگاه در “سه راه قانونی برای ردیابی گوشی

[…] سه راه قانونی برای ردیابی گوشی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *