ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با اپلیکیشن

برای ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده روش های بسیاری وجود دارد. ما در اینجا به بررسی تعدادی از روش های ردیابی موقعیت اعضای خانواده می پردازیم.

این روش‌ها در واقع اپلیکشن‌هایی هستند که ردیابی را امکان پذیر می‌کنند.

برنامه ردیابی اعضای خانواده با پین‌شو

با پین‌شو فرزند، همسر و افراد سالخورده خود را به صورت آفلاین(بدون اینترنت) ردیابی کنید.تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا نرم‌افزار را دانلود کنید و در گوشی اعضای خانواده ( همسر و فرزندان ) نصب کنید سپس به راحتی از موقعیت آنان با خبر شوید.

ردیابی فرزندان

پین‌شو را در گوشی فرزندان خود نصب کنید و با آسودگی و آرامش اجازه دهید فرزندان به کلاس فوق برنامه خود بروند.برای امنیت هرچه بیشتر فرزند شما قابلیت مخفی سازی نرم افزار هم در نرم افزار تعبیه شده است.

ردیابی همسر

اگر همسر شما قصد یک سفر زیارتی و سیاحتی را دارد پیشنهاد می‌کنیم با نصب یک نرم‌افزار ردیابی آفلاین از موقعیت آن باخبر شوید.

برخی از ویژگی‌های نرم‌افزار ردیابی افراد پین‌شو:

  • ردیابی اعضای خانواده بدون نیاز به اینترنت
  • منو کاملا فارسی و سادگی در عملکرد نرم‌افزار
  • نمایش موقعیت در نقشه گوگل
  • پشتیبانی تلفنی رایگان
  • نمایش موقعیت افراد به صورت ماهوارده ای
ردیابی-اعضای-خانواده-با-پینشو

پین شورا از این لینک دانلود کنید: pinshow.ir

ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با glympse

این اپلیکیشن برای ردیابی افراد طراحی شده و می‌توانید در آن حتی مدت زمان ردیابی شدنتان را هم معین کنید و مشخص کنید چه کسانی موقعیت GPS شما را می‌بینند.

اپ glympse

امکان قطع کردن اشتراک گذاری موقعیت به دو روش مختلف در این اپلیکیشن وجود دارد: در روش اول، بعد از اتمام مهلت زمانی معین شده، اشتراک گذاری به صورت خودکار متوقف می شود. همچنین شما می توانید ارسال اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی خودتان را به صورت دستی متوقف کنید. علاوه بر این‌ها، شما می توانید مدت زمان ردیابی شدن خود را اگر لازم بود افزایش دهید.

برای اینکه ردیابی را شروع کنید کافیست glympse را فعال کنید تا همسر یا دوستانتان بتوانند موقعیت مکانی شما را روی نقشه ببینند و یا از لحظه‌ی رسیدن شما به خانه یا هر جای دیگری با خبر شوند.

این برنامه ردیابی گوشی اندروید و ios می‌تواند موقعیت مکانی اعضای خانواده یا هر فرد دیگری را به صورت زنده و زمان تخمینی رسیدن آنها را به ایمیل شما ارسال کند یا به صورت پیامک برایتان بفرستد، یا با شبکه های اجتماعی شما اشتراک بگذارد و … .

همچنین این اپلیکیشن قابلیت یکپارچه سازی با تقویم را دارد و می‌توانید رویدادهای مرتبط را در اپ به صورت مستقیم به تقویم گوشی خود اضافه کنید که این ویژگی می‌تواند خیلی مفید باشد.

برای مثال می‌توانید زمان رسیدن پدر و مادر خود از سفر زیارتی را به تقویم اضافه کنید تا فراموشتان نشود.

این اپلیکیشن را می‌توانید از google play و app store اپل دانلود کنید.

این اپلیکیشن رایگان است.

ردیابی با life 360 family locator

این اپلیکیشن امکان ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده و مشاهده موقعیت آنها را روی نقشه به صورت لحظه‌ای را ممکن می‌کند.

اپلیکیشن life 360 family locator

قابلیت ویژه‌ای که این برنامه را متمایز می‌کند این است که خانواده را از ورود یکی از اعضا به منطقه ای از پیش تعیین شده مطلع می‌کند.

برای این کار امکان تعیین دو منطقه وجود دارد. برای مثال می‌توانید مدرسه فرزندان و خانه را در این بخش معرفی کنید تا هنگامی که فرزندتان از مدرسه به خانه برگشت، اپلیکیشن شما را با خبر سازد.

همچنین این برنامه دارای تاریخچه‌ای از مکان‌هایی که اعضای خانواده در آن بوده‌اند دارد که می‌توان با استفاده از این ویژگی نظارتی کلی بر فعالیت اعضای خانواده داشت.

این اپلیکیشن دارای قابلیت پیش فرضی به نام panic است که می‌تواند در مواقع اضطراری موقعیت دقیق فرد را با استفاده از GPS به ایمیل یا شماره تلفن های از پیش تعیین شده ارسال کند.

امکان ارسال پیام میان اعضای خانواده هم در این برنامه وجود دارد.

life 360 رایگان است اما یک نسخه ی حرفه ای (premium) هم دارد که قیمت آن ماهانه ۵ دلار یا سالانه ۵۰ دلار است.

در نسخه‌ی پولی امکان اضافه کردن بی‌نهایت مکان از پیش تعریف شده و ردیابی دستگاه‌هایی غیر از گوشی هوشمند و محافظت از گوشی‌های سرقتی وجود دارد. امکان استفاده آزمایشی و رایگان از این بخش به مدت ۳۰ روز برای همه ممکن است.

برای خرید نسخه‌ی حرفه‌ای باید از کارت‌های اعتباری دلاری مانند visa card یا حساب pay pal یا کارت هدیه google play استفاده کنید.

این شرکت در سایت خود اعلام کرده است که امن بودن life 360 family locator را تضمین می‌کند.

برنامه ردیابی گوشی اندروید و ios را می‌توانید از google play و app store اپل دانلود کنید.

اعضای خانواده را با Find My Friends پیدا کنید.

این برنامه ردیابی موبایل طرز کاری شبیه به نرم افزار قبلی دارد. همچنین امکان هماهنگی با دوستان هنگام رفتن به مسافرت یکی از قابلیت های جذاب این اپلیکیشن است.

برنامه find my friends

برای استفاده از این برنامه کار سختی نخواهید داشت چون مانند خیلی برنامه‌های دیگر از نقشه‌های گوگل (google maps) استفاده ‌می‌کند.

مانند اپلیکیشن قبلی این نرم افزار هم رایگان است اما یک نسخه حرفه‌ای هم دارد که در آن امکان تعریف بی‌نهایت موقعیت از پیش تعریف شده وجود دارد. در آن تاریخچه حرفه‌ای تر شده و شامل کمک های کنار جاده‌ای و پشتیبانی از دستگاه‌هایی غیر از گوشی هوشمند می‌شود. این نسخه قیمتی برابر با ماهانه ۵ دلار دارد.

این اپلیکیشن ردیابی را از google play و app store اپل به صورت رایگان دانلود نمایید.

موقعیت مکانی اعضای خانواده تان را با +google بیابید!

google+

ممکن است با دیدن این تیتر از خودتان بپرسید ” مگر +google یک شبکه اجتماعی نبود؟” اما باید بگویم شاید کمی عجیب بنظر برسد ولی امکان ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با این شبکه اجتماعی نسبتا محبوب (که البته در ایران آنچنان هم محبوب نیست) وجود دارد.

چگونه با +google ردیابی کنیم؟

برای ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با +google باید درخواستی با این اپلیکیشن به شماره فرد مورد نظر ارسال کنید و او هم درخواست شما را قبول کند تا روی نقشه موقعیت او را ببینید.

درست است که این برنامه امکانات برنامه‌های تخصصی در زمینه مکان یابی اعضای خانواده یا دوستان را ندارد اما به نظر من چون سازنده آن گوگل است می‌شود به آن اعتماد کرد.

نکته‌ی مهم: این اپلیکیشن فعلا توسط گوگل از دسترس خارج شده است اما گوگل قول داده است که با ویژگی‌هایی جدیدتر و بهتر این اپلیکیشن بازگردد.

در اینجا بخوانید.

با FamiSafe اعضای خانواده را ردیابی کنید.

این برنامه در واقع یک اپلیکیشن کنترل والدین بر فرزندان است که با آن می‌توانید با آن فرزندتان را ردیابی کنید، محتوای وب را برایش فیلتر کنید یا برنامه‌ای را برایش مسدود کنید.

برنامه famisafe

با این برنامه می‌توانید کنترل کاملی بر گوشی فرزندتان داشته باشید و حتی مدت زمان استفاده او از موبایل را مدیریت کنید.

این برنامه دارای نسخه‌ای حرفه‌ای نیز می‌باشد که در ازای آن باید مبلغی را درون اپلیکیشن پرداخت کنید.

این برنامه هم رایگان است و می‌توانید آن را از google play برای اندروید و از app store برای اپل دانلود کنید.

ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با برنامه Geo-tracker

این برنامه برای ردیابی به خوبی عمل می‌کند. با این برنامه ردیابی گوشی اندروید می‌توانید همراه با ردیابی به آنالیز حرکت فرد مورد نظر نیز بپردازید. مانند دیدن سرعت لحظه‌ای و حداکثر سرعت و اطلاعاتی از این قبیل.

برنامه ردیابی Geo-tracker

تنها مشکلی که این برنامه دارد نداشتن نسخه‌ی ios است. بنابراین فقط دارندگان دستگاه های اندرویدی می‌توانند از آن استفاده کنند

این اپلیکیشن را از google play دانلود کنید.

ضمناً اگر اپلیکیشن دیگری در هر زمینه‌ای می‌شناسید که مناسب معرفی در سایت است در بخش نظرات با ما در جریان بگذارید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

لوگو پین شو - ردیابی گوشی

پین‌شو یک نرم‌افزار کاربردی برای ردیابی افراد بدون اینترنت است.

2 دیدگاه در “ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با اپلیکیشن

[…] ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با اپلیکیشن […]

[…] همچنین بخوانید: ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده با اپلیکیشن […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *