اپلیکیشن پین شو چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی، اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های بسیاری جهت آسان کردن مجموعه فعالیت‌های روزانه ساخته و معرفی شده‌اند. یکی از این اپلیکیشن‌ها، ردیاب‌های نرم افزاری است. اپلیکیشن پین شو یک ابزار با تجربه کاربری آسان است که می‌توان با استفاده از آن از موقعیت مکانی دیگران با خبر شد. فرآیند موقعیت‌یابی با پین شو در هر ساعت و مکانی با بیشترین دقت ممکن از طریق سیستم موقعیت‌یابی جهانی (GPS) به صورت آفلاین صورت می‌گردد. با ما منظور معرفی بیشتر همراه باشید.

gps-tracking

نحوه کارکرد پین شو

ردیاب‌های نرم افزاری یک اپلیکیشن جهت انجام ردیابی به صورت آگاهانه است. در نتیجه برای ردیابی مخفیانه و یا جاسوسی استفاده نمی‌گردد. این نوع خدمات به دلیل حفاظت از اطلاعات کاربران است. در این راستا برای انجام فرآیند ردیابی بایستی نرم افزار بر روی هر دو دستگاه اندرویدی شخص درخواست کننده و شخص مقابل نصب شود. پس از نصب، برای انجام ردیابی آگاهانه باید مجوز ردیابی برای دو طرفین فعال شود. برای این کار مراحل زیر را طی نمایید:

  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • از بخش منو گزینه “افراد مجاز به ردیابی شما” را اتخاب کنید.
  • سپس لیست مجوز خود را از طریق آیکون + پایین صفحه بسازید.

حال می‌توانید از طریق ارسال درخواست ردیابی فرآیند ردیابی را آغاز نمایید. ارسال درخواست ردیابی با انتخاب گزینه لوکیشن یا همان پین GPS در پایین صفحه و ثبت اطلاعات شخص مقابل در قالب ارسال پیامک صورت می‌گردد. پس از ارسال خودکار پیامک، درخواست ردیابی توسط پین شو دستگاه اندرویدی شخص مقابل بررسی و پاسخ آن مجدد در قالب پیامک به صورت خودکار ارسال می‌شود. این پیامک‌ها که شامل اطلاعات رمزگذاری شده در قالب کد ارسال می‌شود؛ در آخرین مرحله مجدد به صورت خودکار توسط پین شو دستگاه درخواست کننده در نقشه اپلیکیشن در قالب موقعیت مکانی نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که تمام مراحل ذکر شده تنها در چند ثانیه صورت میگردد و تنها کافی است که نکات زیر در هر دو دستگاه اندرویدی را رعایت شود:

  • روشن بودن GPS
  • تطبیق شماره ثبت نام شده با سیم کارت پیش فرض دستگاه
  • داشتن اعتبار کافی سیم کارت پیش فرض (شارژ)
  • روشن بودن اینترنت (برای نمایش موقعیت بر روی نقشه)
  • فعال بودن اشتراک (تنها برای درخواست کننده)

کاربرد پین شو

پین شو در واقع یک نرم افزار امنیتی است که در حوزه‌های مختلف قابل استفاده است. ازاین رو همانطور که پیشتر ذکر کرده‌ایم؛ پین شو با استفاده از ماهواره‌های سیستم موقعیت‌یابی جهانی یا همان GPS مراحل ردیابی را انجام می‌دهد. در این راستا پین شو خدمات خود را با کمترین خطا ارائه می‌دهد. زیر این سیستم بهترین و سریعترین و محبوب‌ترین سیستم موقعیت‌یابی جهانی است. با این حال این سیستم دارای میزان درصد کمی از خطا نیز است. در نتیجه خطای سیستم موقعیت‌جهانی بر روی ردیابی نیز تاثیر می‌گذارد. در واقع این خطا به صورت نمایش تخمینی موقعیت مکانی شخص مقابل است. اگرچه که خطای مذکور پس از ارسال مجدد ردیابی موقعیت دقیق‌تری را نمایش می‌دهد.

توجه داشته باشید که پین شو تضمین کننده امنیت افراد از طریق ردیابی نیست. اما درصورت رعایت نکات ردیابی، موجب بهبود امنیت افراد می‌شود. پین شو در حوزه‌های زیر تا به امروز توانسته است؛ موفقیت آمیز عمل کند:

ردیابی خانواده

ردیابی اعضای خانواده به خصوص کودکان و والدین سالمند یا اعضای مبتلا به بیماری برای محافظت از آنها امری ضروری به حساب می‌آید. زندگی در دنیای کنونی باعث شده است که زمان کمتری بتوان برای اعضای خانواده اختصاص داد. نگرانی و اضطراب در خطر افتادن عزیزان نیز غیر قابل کنترل است. با نصب پین شو می‌توان در هر لحظه و در هر نقطه جغرافیای حتی خارج از کشور، خانواده خود را ردیابی کرد و از موقعیت او با خبر شد. ردیابی کودکان در راه مدرسه یا ردیابی سالمندان در زمان بیرون از خانه و سایر موارد به آسانی با پین شو امکان پذیر است.

ردیابی کارمندان

مدیریت و سازماندهی فعالیت کارمندانی که در بیرون از محل کار مشغول هستند؛ از کاربرد‌های پین شو است. این روند مدیریتی از فاکتورهای اصلی در رشد و توسعه یک سازمان محسوب می‌شود. زیرا داده‌های خروجی ردیابی باعث شناخت کارمندان سخت کوش می‌شود. در نتیجه می‌توان بر روی این افراد بیشتر از دیگران سرمایه گذاری کرد. همچنین ردیابی امکان نظارت بیشتر را فراهم می‌کند؛ در نتیجه این امر باعث افزایش امنیت کارمندان و عملکرد صحیح آنها می‌شود.

ردیابی وسایل نقلیه

ردیابی یکی از بهترین راه‌های محافظت خودرو‌ها و وسایل نقلیه چه شخصی چه دولتی است. اگر شما نیز برای در اختیار گذاشتن خودرو خود نزد کارمند، فرزند، خدمات دهندگان و غیره مطمئن نمی‌باشید؛ پین شو بهترین گزینه برای شما است. کافی است نرم افزار را بر روی دستگاه پخش اندرویدی ماشین خود نصب کنید و سپس در هر زمان از موقعیت آن با خبر شوید. همچنین با استفاده از پین شو دیگر نباید از به سرقت رفتن خودرو خود نگران باشید. زیرا در کوتاهترین زمان ممکن می‌توانید خودرو خود را ردیابی و از موقعیت مکانی آن با خبر شوید.

آسودگی و امنیت

امروزه مجهز کردن زندگی مدرن با یک ردیاب نرم افزاری، بسیار حیاتی‌تر از تصور مردم است. حفظ امنیت با این روش بسیار آسان‌تر و به صرفه‌تر است. از این رو هم اکنون نرم افزارهای ردیابی بیشتری نسبت به گذشته در حال فعالیت است. پین شو به عنوان اولین نرم افزارهای ردیابی بومی با تکیه بر دانش ایرانی در حال ارائه خدمات ردیابی آفلاین و آگاهانه است. از این رو پین شو امکان ردیابی رایگان تا ۲ بار برای اطمینان بیشتر کابران فراهم نموده است. برای استفاده از پین شما کافی است؛ از لینک زیر دانلود و نصب نمایید:

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

لوگو پین شو - ردیابی گوشی

پین‌شو یک نرم‌افزار کاربردی برای ردیابی افراد بدون اینترنت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *